2011年1月2日

請愛惜我們的郊野公園

繼早前毅行者賽員遺留垃圾在麥理浩徑沿途, 今日又發現另一單

上星期來深井呢頭, 已經見有呢D指示貼在好多地方, 以為係今星期比賽, 於是無為意

點知今日再來, 仲見O係度

今日仍遺留下來, 想點呀

家姐話佢地昨日行針草同大帽山, 仲有好多毅行者賽後垃圾未有人收拾, 連營燈, 被棄用電池都有, 而能量條同飲料包裝等等, 沿路都有添, 仲已被風吹至四散, 慘不忍睹

家姐知呢個跑步會, 叫我上網查清楚佢地比賽時間先再行動

原來係K.O.T.H.山野之王, 19/12/2010深井賽事後, 仲未有人去清理

我已經發左電郵, 希望該會盡快處理





6 則留言:

  1. 大家齊心協力,監察這些機構,要有完善的環保意識及計劃,不要只顧搞活動,不理留下垃圾!!
     
    歡迎致電催促他們清理。
    [版主回覆01/04/2011 12:53:00]佢地回覆了, 因我只在清快塘一小範圍, 已見遺留了 4 個標示, 賽區好大範圍, 我已再要求佢地全賽區再派人巡視, 希望佢地會實踐清理.
    QTE
    Dear Phyllis,

    Thank you for pointing this out to us.  The entire trail was swept to remove signs on the race day, 19 December.  However, it would appear that our sweep marshals have missed some signs - this is an accident and not intentional.  Please tell me the location where you took the pictured sign and we will have them removed.

    Many thanks.

    Keith Noyes
    KOTH
    UNQTE
     

    回覆刪除
  2. 我地尋日行九龍坑山,頭段有新嘅梯級同俾晨運人士用嘅設施,果度係冇垃圾桶,但係有心人係每一個亭掛左個膠袋俾人掉垃圾,我都想問吓政府邊個單位負責收集垃圾?起碼佢地要擺放個垃圾桶先得,好多人好無公德心將啲垃圾周圍掉!我記得上次嚟係七月,都係冇垃圾桶㗎!
    [版主回覆01/04/2011 12:57:00]單靠政府有何用, 就算有垃圾桶, 都見好多垃圾被遺棄在附近. 
    其實就算無垃圾桶, 所有人應該自律帶走垃圾 lor.
     

    回覆刪除
  3. 我們提倡
    「我不掉垃圾,我帶走垃圾」。

    回覆刪除
  4. ★珍妮 & 毛毛★2011年1月4日 下午3:35:00

    咁都有ka

    回覆刪除
  5. 實在有好多這類大搞  大自然活動的機構,大談環保的機構,每搞活動,都遺留下大量垃圾 我們要聯手  監察、督促他們的活動
    [版主回覆01/07/2011 13:04:00]齊心協力

    回覆刪除