2010年2月13日

100213我的牛年年卅

等左好耐o既農曆年長假又到, 原本大姨媽約齊全家人一齊出外BBQ同行山郊遊, 但天公不造美, 預早節目要取消, 婆婆就同大姨媽一家睇早場戲, 而我就同大細媽留家準備晚上的打邊爐

細媽見仲未有雨, 我地急急腳去擠迫街市買邊爐料, 取時間同我去周圍行下, 上星期已經因為落雨困家中, 再唔出去, 細路仔好慘o架



雖然都係由家出發, 預左唔會太多自由行, 但我地都可以行到去九龍塘, 兜個大圈先回家              


大細媽肚餓喇, 走上去九龍城街市熟食檔, 想幫襯樂園, 但佢地下午收爐


惟有食泰國野, 但味道一般  


雖然無行山咁辛苦, 但都會眼瞓仔o架, 佢有佢地食, 我有我閉目養神先


跟住又要趕返屋企, 就係要趕整香蕉蛋糕......


同桂花蔗汁馬蹄糕


仲有係二表姊要求的芝麻奶凍


大姨媽同肥舅父兩家陸續回家, 睇下二表姊幾 cute


連大姨媽都癲埋一份


齊人, 一齊開餐食團年飯啦








點解兩表姊咁開心呢

剛好今日係二表姊農曆生日, 細媽整左個生日蛋糕........


一併為二月之生日四星慶祝, 當然包括我啦


當大姨媽同肥舅父兩家走後, 就到我食年卅晚做節大餐


細媽專登買俾我的兩大隻冰鮮雞下脾


媽咪, 點埋手食好呢


無位入口喎


呢度又好似唔食到, 只係聞咋


媽咪 : 都知你食得斯文, 等媽咪幫你撕走雞皮, 整手撕雞俾你慢慢食啦

唔該晒媽咪

11點多, 我就眼瞓陪細媽上床瞓覺豬, 就咁過了牛年最後一日

1 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2010年2月14日 晚上10:59:00

    好又熱鬧啊, 洛洛有2隻大雞脾咁多
    [版主回覆02/16/2010 19:55:00]11人1 狗地, 迫埋一間細屋, 都幾熱鬧o架
    洛洛 : 係兩隻雞下脾咋, 上年做冬, 細媽買一大隻雞全脾仲正呀

    回覆刪除