2009年11月15日

091115深井 / 清快塘繞圈遊 (新線)

昨日夜回家, 又夜瞓, 又怕今日唔太好天, 本來起身時, 細媽見一早有雨, 只係諗在屋企附近行咋, 當媽咪起身, 覺得精神OK, 話不如照舊去清快塘啦

遲了出門, 當準備起步都成中午 12 點, 打算全程行車路, 我已經帶埋雨衣, 落雨唔怕



以為似昨日咁凍添


行左一後路, 熱左身, 我心情好返, 仲可以笑嘻嘻


長命石級開始


終於捱完今日至辛苦一段





來到深井儲水池, 大細媽怕我又走去轉草, 唔肯停留呀





熱身完畢, 將身上件衫除埋............


我地唔係行圓塾郊遊徑, 係由此進入今日路段...........


Let Go..............














大欖生態園今次種左好多菊, 但我地遲出發, 影完兩張相, 又走..........








咦, 行泥徑只要半小時到清快塘, 咁快.........


見天色雖然係密雲, 地面又乾爽, 都成 1點半, 不如今次試下行呢段, 因為比上次行馬路又上又落, 路程會短好多.......





起段全平路, 唔難............            


又指示清晰.....


又上石級, 但唔辛苦, 可以天陰又涼卦.........





咦, 上年來時, 我地都來過呢個路牌, 但點解我地行左成半小時, 仲未到清快塘, 仲係寫往清快塘要半小時o既











終於行到清快塘, 用左差不多一小時, 細媽話第一個指示牌係半小時, 剛好到第二個牌, 半小時加半小時, 咪一小時o羅


我地行去喜香士多, 睇下花姨有無來, 可惜唔見佢地..........





諗住反轉行, 剛好來到會同花姨相遇, 或者怕落雨啦.........


唔緊要, 我地落山了.......





因為細媽又準備在荃灣買水餃, 來做今晚晚餐, 所以佢地先食甜點先


可是我又係有得睇, 無得食





今日路線, 行左 3.5小時咋.........., (以婆婆步速)


明天又有另一冷鋒來, 整周會低至 12-14度, 唔知下星期六日, 可唔可以有街去呢

4 則留言:

  1. 今日洛洛行得好輕鬆啊!好彩全程無落出雨啊!
    下個星期日希望天晴又清涼,咁就去邊都咁正!
    [版主回覆11/16/2009 12:58:00]落返荃灣時, 已經開始下微雨呀.....
    星期六日都好天, 又要諗去邊

    回覆刪除
  2. 3.5小時只見到隻黃粉蝶喳????洛洛仔可以的,我話既!! 哈哈~
    [版主回覆11/16/2009 13:00:00]唔止, 有些已經粉碎在地上
    叉燒洛 : 我一定有街去

    回覆刪除
  3. 洛洛好乖呀, 跑樓梯會等埋.  COFFEE好似佢咁就好啦.
     
    [版主回覆11/17/2009 13:11:00]但我覺 coffee 仲乖 wor  

    回覆刪除
  4. 最衰我唔舒服 .. 如果唔係我地就會撞到啦
    新果條路 .. 都ok wor .. 下次我又試下貢行先
    [版主回覆11/17/2009 13:14:00]望穿秋水, 又唔想打電話俾你, 希望能遇到, 回深井都望下你會唔會食緊野呀 , 可惜......
    你唔怕上深井儲水池條樓梯, 其餘路段唔算太難

    回覆刪除