2009年11月7日

091107烏蛟騰三椏涌

一年前的11月9日之後, 我地再重遊此地



例牌由此路入, 10:12 am正式起步


先過九担租村...                          


行到呢個梅花樁柱, 我地當然轉石級上山行"犁頭古道" , 可以望高點, 回程行下路"苗三古道", 唔怕下午烈日當空


下午就由下邊石椿返九担租村....


暫時仲好多雲, 色彩好灰, 但無損我心情
IMG_0066


中途, 有一班哥哥姐姐經過, 佢地竟然認得我, 原來上年大家都係在同一日來行山, 佢地仲記得我頂帽唔同款式

仲有, 本來佢地想去西貢, 而我地原打算星期日先來, 巧合大家一同改時間及地點, 否則也沒可能遇上, 希望明年再遇到有緣人



太陽出來了, 見藍天, 但媽咪仲係未太熟悉部新傻瓜機, 暫用 P mode, 猛搵我同阿妹試機                                                   




紅葉片片.........                                      

一入暗位, 媽咪唔識校閃光燈曝光率, 又 P mode, 又 M mode, 又 AV mode

終於媽咪俾細媽鬧阻住條路同行程


以為用 M mode, 閃光燈唔識閃, 當我地走左, 閃光燈就閃, 氣屎媽咪




又係暗位用閃光燈出事, 媽咪話 : 點解仲難過用 40D ge




行左傻下, 見印塘洲了.........              

過晒犁頭山, 到三椏村, 先大休


同上年來時, 今年唔同晒               




去婆婆度食雞先


媽咪愛婆婆呢度鄉村味濃, 專煮客家菜, 唔似隔鄰的茶店買咁雜, 又嘈吵, 又多人

雖然婆婆呢度簡陋, 但先可以真正享受鄉郊寧靜











我都有份食雞肉o架




飽飽都成兩點, 本來媽咪想去埋荔枝窩, 但來回要 1.5 小時, 以婆婆步伐, 起碼過兩小時, 下次先再去



回程前, 我地又去碼頭玩下










太陽光斜照, 係影相最好時刻...........


鵝頭咀...............                                   







三椏灣.................                            




滿山遍佈微金菊花香氣, 但也是其他植物步入枯竭期


 




三椏涌...........


層積岩中夾了石英岩, 好特別, 欣賞大自然, 就係我一家樂趣, 開心在此尋

因為下路是經過好多溪, 我又係見水即落, 唔可以保持靚樣, 係媽咪揀先行上路原由                






又到黃昏, 天上一大片厚雲, 令四周都暗了......... (其實係校低左曝光來影電呀)


SX200可以玩自己訂色, 又幾得意


時間唔早, 要密密步...........




下苗田村.........

回到梅花椿, 來過兩次, 我都唔小心踏錯腳落軟泥, 今次影相後, 我好聽話, 等媽咪抱我過                                           


快日落西山, 成 5點了 ..........



返回九担租村了.


到烏蛟騰村係 17:20pm, 我今日行程終止, 因為我會上返細媽號私家車回家


同上年行程一樣, 但今次早到遲走, 用多左一個鐘玩, 但一樣咁開心


4 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年11月8日 晚上11:07:00

    好多梅花椿呀, 有圓形有方形  一年後都見得返真係有緣呀希望你地下年又見面
    [版主回覆11/10/2009 12:34:00]我地同佢地, 大家都有咁講 ^^

    回覆刪除
  2. 你未用熟部機啫 .. 用多幾次 .. 盲very骨 ka la
    [版主回覆11/10/2009 12:34:00]真係未摸透 ar
    希望今星期好 d ^^

    回覆刪除
  3. 尋日天氣好好多喎,有太陽!
    [版主回覆11/10/2009 12:35:00]係ar , 但星期日在我地頭頂落雨

    回覆刪除
  4. 為何你哋會由10點幾開步, 行一個圈要咁耐嘅 無去荔枝窩呀? 不過auntie 好勁呀, 行咁耐我都頂唔順呀
    [版主回覆11/10/2009 12:37:00]來回只需 3.5 小時, 因為婆婆都 70歲, 我地拉長行, 又玩又影又食, 咪咁耐 lor  
    下次會校快步伐去埋荔枝窩 ^^

    回覆刪除