2009年6月14日

090614陰晴下的家外漫步

昨晚半夜又掛黃雨同雷暖警告, 平時半夜行雷閃電, 我一定瑟縮在細媽懷內, 但可能昨日又跑又游水, 倦透了, 竟然無理會雷聲, 除了半夜尿急急, 叫細媽抱我落床起廁所外, 好甜咁伴在細媽身邊, 一瞓到天亮

咦, 起身又見陽光喎, 但因為仲係有雷暴警告, 都唔敢去太遠, 點知媽咪佢地換好衫, 著晒鞋時, 竟然又落起大雨 , 唔係咁掃興呀

好彩係過雲雨, 最多返來又洗白白o者


落樓時停雨, 但行左唔夠3分鐘, 又開始大雨起來, 又唔想走回家, 細媽惟有抱我去最愛的有蓋天橋行下 lor



落雨..........我不怕, 落....雪..............我就未見過





到天橋時, 已經停晒雨, 但頭頂就隆隆巨響, 雷聲好近, 我地要同佢相反方向行先得


有陽光, 唔可以著雨衣, 好焗o架, 帶返太陽帽o岩D


好彩的星期六及日


唔知下星期日, 天氣會點呢


1 則留言:

  1. 尋日朝早落雨,中午就出太陽!好彩我哋同洛洛一樣唔怕濕,否則就浪費大好星期天!
    [版主回覆06/16/2009 08:51:00]今星期日好天, 又可以出動去玩喇

    回覆刪除