2009年6月7日

090607首泳禮@西灣

夏天來臨, 唔可以行山喇

但游水係絕對最佳選擇

我今年未正式下水, 一於安排今日去西灣, 行我下水禮先



想有得玩, 都要有付出o架, 就係由西灣亭行落沙灘




我地今日在西灣亭, 仲目擊警員同水警捉拿16個南亞裔偷渡客, 但大細媽都幾驚, 因為我地一路行, 一路見D偷渡客在身邊經過, 怕佢地反抗, 捉左我地其中一個作人質

最後在吹風坳遇到水警, 見佢地已經捉左行最尾的5人, 按我地沿途數身邊經過的, 即打後都唔會見到偷渡客, 都安心D


我一路行, 一路搵水源玩, 激屎大細媽


Yeah, 到左西灣喇, 因為今日係農曆十五, 會大退潮, 四疊潭一定無水, 所以決定留在西灣玩    


出發喇 (興奮到連太陽帽都甩添)





Yo...................

















行去海蝕洞果邊玩先

















今日午餐 : 日式芝士小蛋糕











細媽假扮玩拋波, 我追出去, 都好開心























細媽發現大岩石內有個淺水區, 無浪, 好適合我玩, 但我都諗左好耐先敢踏出去咋





我跳...............





水唔太深, 又可以俾我游幾步, 始終無大細媽陪, 個心都有點怯








又跑又游, 好攰仔呀





回程返西灣亭喇, 否則太遲走, 市中心就會擠滿玩完船河o的人, 咁就有排排隊先搭到車車回家呀


6 則留言:

  1. 你竟然見到捉I I咁叻呀?我哋出到吹風㘭,只係見到好多差人,見唔偷度客啊!
    [版主回覆06/08/2009 12:03:00]由警車到場, 警察爬上高位用望遠鏡望, 查問一個疑似接蛇南亞裔人身份, 放佢走, 再在西灣亭捉第一及兩批抵達西灣亭的偷渡客呀. 跟住我地一邊行, 一路數經身邊南亞裔偷渡客, 有D偷渡客知可以有警察, 行返轉頭, 我地一路回頭望, 個心都幾驚o架
    到吹風坳, 先心定D咋  
    真幸運, 昨日遇上你們

    回覆刪除
  2. 好開心琴日遇見你呀!!我地個老媽話你狗仔行山好叻呀!!
    [版主回覆06/08/2009 13:32:00]我都好開心, 來緊夏天, 我地都主力去西灣游水水, 希望再遇你地ar ^^

    回覆刪除
  3. 這張好靚.笑笑咁影相.陽光與海灘.正...

    回覆刪除
  4. 睇來你好鐘意游水喎....我個小朋友好驚水架....

    回覆刪除
  5. 教下穎希游水啦!

    回覆刪除
  6. 嘩....好彩有驚無險.....

    回覆刪除