2009年6月13日

090613喜洛遊獅子會

天文台預告星期五至星期一, 一連四日都會有狂風雷暴

星期五已經有黃雨同雷暴警告, 咁即係細媽放短週, 我都要留家陪佢整餅啦

一早起來, 媽咪見個天, 由昨晚到早上十幾個鐘都無雨, 雲帶又未到, 本來諗住又行天橋, 但最後都去左西貢玩呀

有得出街, 當然自由行最好, 所以獅子會又係最佳選擇, 落雨最多坐車回家, 行山就麻煩多了, 行雷閃電會好危險o架

唔知係咪落得雨多, 木馬仔都生左菇菇呀


嘩, 好大條毛蟲, 媽咪放包紙巾做對比, 你地睇幾大條

又話唔好天, 幾曬呀

因為怕有大雨, 媽咪拎左傻瓜機同我影相同拍 video, 今日D相, 質素麻麻咋

算數啦, 反正拎左大機來, 又可以有狂風雷暴, 保險D好

咦, 太陽出來喎





我今日拍左好多 video, 仲第一次瞓身落水, 一個屁股坐落去, 激屎媽咪


肚餓仔僅係返去市中心食野, 跟住去好耐無來ge海傍公園

第一次踏入新建碼頭, 以後唔怕塞船o羅


又望海, 唔係化

嗯, 我去後海灣玩, 一陣去睇我英勇落水啦

Let go

http://faphylok.blogspot.hk/2009/06/090613.html

2 則留言: