2007年6月20日

端午船河洛游游

19/6端午節, 我約埋一班好弟妹 (有小熙, 小童, 毛毛及阿B), 一齊去左西貢游船河, 順便游埋龍舟水添呀
 上年我同小熙都去過船河, 今次就帶埋小童, 毛毛及阿B一齊玩, 個個游得好叻添. 仲有, 小童好勁呀, 自己到左沙灘, 唔駛佢爸B叫, 就自行落水游, 重要來去自如添, 叻女














5 則留言:

  1. by WHY媽: 大家玩得好開心呀!好羨慕呢! 自上年堡中攪過ship P後,見大家玩得開心,易暈船浪的我也心郁郁想去呀!  

    回覆刪除
  2. 洛媽: 雖然我唔識游水, 但見D 小朋友咁叻, 真係好開心, 除左小童, 其實4個小朋友落水都好震, 唔知怕水定怕大狗

    回覆刪除
  3. Pee : 點解我未下水禮o既  洛洛我好泅羨慕你地呀

    回覆刪除
  4. Pee仔, 你都同好多小朋友落水喇, 我地要搵日一齊去玩過

    回覆刪除
  5. 見到每位小朋友玩得好開心呀...

    回覆刪除