2007年6月10日

西貢第2次下水禮

一直以來, 細媽都係返5日半工ga, 今年6月份開始, 佢公司開始試行逢第2個星期六短週呀, 以來就多左時間同我去街街

噚日9/6係細媽第一個短週, 話說天文台報告會: 今日多雲,有大雨及雷暴。點知一早起身, 又係太陽高高掛, 細媽話新聞報告話下午先落大雨喎, 媽咪就o拿o拿臨起身, 出發去西貢, 希望玩得一個鐘就一個鐘
點知媽咪同婆婆去到石霸邊, 3個都行晒出去海中央, 竟然留低我一個細佬仔在岸上
嘩, 媽咪, 婆婆, 唔好唔埋我呀, 迫於無奈, 唯有踏出我第一步出海, 我一定要搵返媽咪ga
噢, 炎夏在水中暢泳, 原來好爽喎, 我來來回回, 上下岸, 又落下水, 游左成半個鐘, 唔知幾時又去swimming 過呢









除左游水外, 噚日又少人, 又少狗, 又無落雨, 我當然可以霸晒成個草地自由奔跑, 玩到成3點幾先走ar
, 行雷/閃電/落雨有呀, 在好遠o既清水灣望到lor





沒有留言:

張貼留言