2022年4月3日

220403藍天下曬太陽

 星期五有東北季候風南下, 昨日又係雨濕濕又好凍, 今早雲霧散, 仲藍天, 點可以浪費.

今早仲著褸, 出來陽光足, 好舒服, 又溫暖.
大細媽話我可以曬太陽除身上霉菌.
曬乾爽, 除濕氣, 對皮膚好.
到天橋, 我可以自己慢慢行.
今年少左去沙田行, 唔知今日會行幾耐呢 ?
我盡量.
年紀大, 腳力唔夠, 成日一字馬, 唔好笑我.
今日, 我好叻呀, 已經行到呢度, 前面上斜, 我都係上返車車睇風景. 因為無得在外開檯, 唔可以去加力, 只能改為早上去買外賣早餐, 暫時搵到另一間可以在外邊有位坐, 又幾好食, 都可以平衡下大細媽心理呀.

沒有留言:

張貼留言