2021年10月17日

211017秋高氣爽晨步

 對上一次真正出街玩, 已經係 5/9. 期間又熱, 又天氣不穩, 又眼仔同口水腺睇醫生同覆診.

今日天氣好, 秋來, 秋高氣爽, 我地又可以來城門河畔晨步呀.

今日唔駛帶冰袋, 只係預備左風扇咋.
咦, 乜野雀, 好大隻.
真係好正, 可以太耐無行呀.
大細媽知我開心, 因為笑得好燦爛.

婆婆著左外套, 唔怕秋風.
陽光照在身係溫暖的.
快到瀝源橋, 遇到飛飛同仔仔, 佢地一齊返去橋底, 因為佢倆個認得媽咪會派雞片.
開心傾完一輪, 散隊.
我地返轉頭去大圍走.
回程攰, 細媽又連我帶車上梯級.
佢真係好好力.
今日晏左, 唔知有無位.
去到, 多人在外, 好彩都有位, 我已經攰, 笑唔出, 你地食野啦, 我眠下先.

沒有留言:

張貼留言