2021年10月1日

211001覆診日

 今日又來覆診呀. 我地早到10 分鐘, 定下神先.

都有少少擔心, 會唔會又留低我呀.
上磅 5.6 kgs, 真係同屋企唔同. 醫生話可能每個磅有出入, 如果屋企個磅都維持重量就得.

皮膚情況在用左三條毛後有改善, 可以一星期沖一次. 右眼眼白如果仍有紅, 可以用每日一次果隻眼藥.

醫生話口水腺腫起部份, 唔覺縮細, 要用針抽出內在液體去化驗. 大細媽先行出去, 轉頭再入診症室. 醫生在腫脹位抽左一些口水同血水, 證實係腫囊, 會拎抽出物去化驗有無菌. 因為我年紀大, 醫生唔太建議我做麻醉手術, 暫時食住抗生素控制, 希望唔會再大. 暫時再開兩星期抗生素先.

覆診完先返屋企, 等我去左廁所, 又出車上加力, 我好眼瞓呀, 唔好嘈啦.

沒有留言:

張貼留言