2021年8月22日

210822細媽的強勁臂彎

 婆婆繼續在家休息, 又係我地三母子出來.

後方天空好少雲, 企在遮蔭位, 又好似好暗.
但曬住太陽又好燦眼, 真矛盾.
行下都好幾, 但快攰.
媽咪話不如今日過對面, 好似多D遮蔭.
我無問題.
反正都係上左車.
落地就侍女們跟住我.
到瀝源橋, 我唔駛落車呀.
因為過河有橋.
有侍女細媽.
我只要安心坐定定.
車上有風扇同冰墊.
行在遮蔭下.
細媽就會連人帶車同冰包上落樓梯.
我輕鬆周圍望.
上斜都唔怕.
又展現強勁臂彎, 揪起成11-12公斤都面不改容.
你地話細媽係咪成個女超人咁呢.
又係時候返飯堂食早餐.
到埗已經攰傻, 水都無飲就倒頭大睡, 無細媽, 我可能仲攰呀.

沒有留言:

張貼留言