2020年11月21日

201121又來快活周六

 話咁快就星期六, 上星期日因為要覆診, 終於等到今日出來行下.

昨晚已經有細雨, 今早都係等無雨同地面見乾先出來, 本來婆婆偷懶, 大細媽軟硬兼施咋.

出來行下都好吖.
下星期六, 我要覆診, 又少一日行.
因為東北季候風來, 撞到南方溫暖天氣先有雨, 現在涼涼地, 都舒服.
陰天又唔曬.
婆婆, 跟我行呀.
小休時間.
今日遲出來, 我聽到細媽叫話肚仔叫.
快步囉.
一見沙燕橋, 我就心急咁急步回頭, 媽咪叫停我影相咋. 
快D啦.
今日步程完.
細媽, 快D整好我部私家車, 起駕呀.
因為遲左, 來到飯堂要等位, 好彩都係等左10 幾分鐘啫.
快快點餐, 咁你地先有手拎雞乾俾我食呀.

沒有留言:

張貼留言