2020年9月19日

200919時晴時雨的周六

昨日一路雷雨, 又一路出太陽, 曾經有諗頭, 今早無運行, 但早上雨後, 見天晴, 馬上出行.


















無雨真好.


















雖然部份地面都濕.

全家每星期就係等周末兩日.

出來就身心舒暢.


















剛才見多雲, 所以揀行呢邊, 但笨左少少, 好曬下.


















幸好有打傘侍女, 藍天下, 無有怕.
























我都覺細媽好鍚我.
























今日可唔可以行短D ?


















遠遠又多雲呀 ?


















但大細媽堅持行到沙燕橋.


















回程, 我唔想行, 細媽一抱我, 雨又來了, 雨唔大, 反正都準備返屋企, 我唔再行都無問題. 
























梳洗好, 校準午餐時段, 又來新飯堂, 哥哥姐姐都認得我地一家, 都同我地打招呼.
























婆婆無偷懶, 肯出來食午餐, 細媽話限聚令已改四人一檯, 婆婆唔出來, 大細媽話唔安掛外賣呀.
其實全家齊, 一齊食, 真係開心好多.


沒有留言:

張貼留言