2020年9月6日

200906開心周日午餐有雞蛋仔

今早05:25 又掛雷暴警告, 但見好好天呀. 照出門, 車駛到龍翔道, 傾盆大雨呀. 但過左隧道, 沙田又好天喎. 細媽話今日全家黃色.


天佑我.

媽咪昨晚諗到毛毛新紮法.

效果唔差.

見藍天.


又見陽光.

例牌位小休.

要行喇, 否則遲左去食午餐.

咦, 雲多左呀.

快快步, 又到橋底.

回程時, 開始有雨點, 媽咪話我昨日沖完涼. 不如細媽抱啦.

雨在邊皮位, 好快又無, 我自己行多陣.

過左隧道, 上返私家車, 返屋企清潔先.

婆婆繼續等外賣, 唔出來.
今日, 大細媽諗到點樣點餐, 咖啡類買一送一, 咁點一個星米加一個雞蛋仔, 我就可以一齊食.

新鮮整好來, 又香又脆, 已經想伸脷食.

細媽話我可以食幾粒呀.

好香.

好味呀.

沒有留言:

張貼留言