2019年8月17日

190817大雨黃雨前兩小時

昨晚 9 點開始, 雷暴警告已掛, 仲有雨, 一直斷斷續續.
到 7 點多左右, 細媽話無雨喇, 又出太陽, 起身啦, 趕去行下晨運食早餐.


來到, 嘩, 細媽話頭頂無雲, 俾舊厚雲擋下陽光都好喎.

就係咁好天, 屋企部份窗都無關晒, 開左少少.

婆婆話點都要做下健身, 我樂意陪一陣.

但晏左, 天氣熱.

又要留意午餐開始時間呀.

緊隨婆婆.


婆婆, 攰就坐.

休夠就行.

咦, 大圍果邊, 似落緊雨.

行左一陣, 雨就來. 我都行左接近兩個鐘, 都夠了, 細媽抱. 我地馬上行到樹底, 點知雨越來越大.

惟有冒雨再行前方的有蓋涼亭避雨啦, 一等就廿幾分鐘.
媽咪話快 11 點, 雨都無停, 反正都快轉去隧道, 全家快步行啦.

雖然一落雨, 細媽已抱我, 但雨都彈在我身, 成面都濕. 好彩婆婆都無乜事.
到飯堂, 掛上黃雨, 全家都擔心, 因為屋企最大雨, 屋企會唔會俾雨吹入屋, 濕晒.
媽咪話濕左, 惟有各自負責返自己間房啦.

返到屋企, 真幸運, 雨無入窗入屋咋.

沒有留言:

張貼留言