2019年8月10日

190810酷熱周六晨步

本來, 今日天氣唔會差, 一連幾日酷熱天氣, 加上昨日屋企最高 37.5 度, 婆婆熱傻,拒絕今日去港島. 但唔抗拒來城門河行晨運, 佢就出來就得.


來到, 無昨日咁熱, 仲有些風.

細媽本來話怕婆婆熱, 一支箭行去飯堂, 但婆婆來到健身場地, 就好開心做健身.

照舊頭尾玩左 40 分鐘啦.

婆婆, 我地繼續行喇.


攰就休息, 我陪你.

今日都唔錯, 早幾日, 起初以為有雨.

其實半夜有雷暴警告, 來到都見天上厚雲.

我地唔貪心, 行下玩下.

但似乎, 越來越熱, 細媽話抱返我, 可以行快D.

我唔介意抱抱, 因我知都係來飯堂.
生活簡單, Hea 下又一日.

沒有留言:

張貼留言