2012年6月3日

120603 雨後好去處

原本今早去城門水塘行晨運去火炭, 昨晚一場大雨, 一定淋濕晒泥路, 加上半夜又下雨,
媽咪起身餵我食完藥又瞓過
過了中午, 突然聽到細媽大叫話出太陽喇, 我地即換衫出發




因為來西貢比以前方便, 諗諗下來獅子會....

有草地, 又開始自由行, 唔駛大細媽成日大聲叫我唔好出單車路....

仲有係, 有泥地比我掘, 順便磨指甲

努力中....



我地上星期日下午都係來呢度, 但今日只得一部旅遊車咋....

人少了, 我可以去草地跑, 無人阻擋....


上星期日, 呢度擠了成百人o架...


去鳥話花香先...

呢邊真係寧靜好多....


我最愛在睡蓮池來回走ga....

12


去荷花池賞花先....






又見好多荷花苞長出, 下星期應該盛開....


一於下星期又來睇下先....





喂, 你又企係度, 吠爆你先....



細媽 : 都話假人來, 佢點會理你喎


媽咪話笨左, 早知唔拎傻瓜機, 拎部 J1 加長機來試機....

媽咪, 咁下星期唔好咁失策喇....



細媽叫我上狗頭鍘, 佢真係多幻想...

火龍果花....




地下D泥咁多窿ge ?

原來D窿係雨水由木檯隙流下形成....

傻傻下, 我地在獅子會玩左兩個鐘了, 要回家喇...

影完呢張相, 媽咪佢地就見剛有直通車來, 我 9秒9 乖乖入袋, 全家飛快跳上紅巴回家去


3 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2012年6月4日 下午1:34:00

    又去lion club 唔悶咩hehee

    回覆刪除
  2. 荷花盛放時,多唔多龍友去影荷花呢

    回覆刪除
  3. 荷花池相, 好靚呀.

    回覆刪除