2009年9月6日

準備中 - 生日蛋糕及月餅篇

因為媽咪生日同快到中秋, 星期六好早回家, 細媽要準備整給媽咪的生日蛋糕, 同實習整月餅, 而我又係負責監工


先整餅底





再做芝士慕思, 今次加益力多增加酸味





將星期五晚預制的藍莓醬加入拌勻.


將星期五預做的藍莓o者喱夾心放餅中央.


將餘下芝士慕思倒滿, 放入雪櫃等星期日再加裝飾


然後再第一次預習整月餅


第一次用小圓模, 同用蕃薯加雞肉粒作餡, 焗出來效果唔太似月餅


而且好難上蛋汁在餅面.


成粒骰仔咁, 但........


味道好正, 我食飽飯都可以食左兩又三分一個


到今日, 因為媽咪約了人, 晚上去街街, 我地游完水, 3點多便回家了. 時間太多, 細媽一於整狗仔蛋糕送俾同事狗狗


我又有份  


再繼續實習月餅, 今次用方形模, 未焗時, 字體同花紋好清楚.


又係上蛋汁原因, 可以係個掃問題, 又上唔到蛋汁呀, 唔夠均勻


細媽都預左要實習好多次, 成正整出來, 細媽同事的狗狗都會幫手 KO


雖然賣相未成功, 但味道唔錯, 我又食左半個, 搞到今晚食唔晒飯飯呀


2 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年9月7日 晚上11:46:00

    毛毛: 要唔要幫手消咗個月餅呀

    回覆刪除
  2. 你地一家人o既溫馨, 幾時都令人羨慕 ^^ 細媽係咪整定打算送一盒比我家人食呀

    回覆刪除