2007年10月28日

071027家庭生日會日

一年一度10-11月生日會又來臨, 因為表姐佢地白天忙功課, 訓練同整生日會食物, 我僅係襯下晝又來個短遊, 約埋毛毛行青衣自然徑, 我仲見有班學生上緊野外定向訓練, 我又學下野, mark 下point, 等表姐佢地都知我識野先 



螳螂兄: 喂, 哥哥仔, 又話同毛毛來, 仲mud 影我, 唔影你個妹妹毛毛 

洛洛: 係wor, 媽咪, 今日無用自己部機, 同毛毛影相添


今日生日會主角有大表姐, 大姨媽同三舅母. 二表姐負責整左兩個蛋糕, 但係........... 

大表姐就整葡汁焗五蔬, 唔錯por


婆婆同大姨媽食到嘔白泡. 唔係, 偷食唔抹咀咋 


家庭照真係好開心ga, 但媽咪又唔記得影自己添


5 則留言:

  1. 好warm的家庭喔!!!

    回覆刪除
  2. ...我又學下野, mark 下point, 等表姐佢地都知我識野先 ~haha...搵人同你一齊跑先!
    ...二表姐負責整左兩個蛋糕, 但係...........  ~喂!好hurt ga!!! 
    大表姐就整葡汁焗五蔬, 唔錯por~+埋呢句,即係串我je!!!
    [版主回覆10/29/2007 14:01:00]洛洛: 二表姐, 我無hurt你por

    回覆刪除
  3. 嘩~~~~白泡...........................

    回覆刪除
  4. 玩到嘔白泡,好開心呢

    回覆刪除