2023年8月4日

230804WAVES第三場

唔係MIRO, 少左一個機會, 搶唔到公售, 唔JOIN PLAN, 抽獎又知機會微, 預左睇ONLINE, 23/7無聊八下牛牛, 發現比我地想像中可以接受, 係尾場兩倍半起跳, 位置好更貴, 預計尾場係ONLINE, 細媽話不如揀星期五感受現場氣氛, 星期六睇ONLINE. 馬上行動, 星期一晚拎飛, 第一次買牛, 又驚係假, 雖然都有即時照紫外線燈, 又上網睇點駭真假, 但本身無紫外線燈, 晚晚拎出來摸又驗藍logo XD

到25/7晚, 糖們討論尾場時, 心郁郁, 26/7早返工, 見有牛放個尾場價目表又平喎, 問問細媽, 又都話原來想去埋尾場, 叫我問明姐, 最後揀左同區前後幾行. 晚上即拎飛, 有照有驗, 真係又緊張起來, 始終代買, 驚假野. 上星期六送飛同應援上明姐家, 佢有紫外線燈, 佢兩張都係明顯照到. 我跑返屋企拎晒自己四張再去佢屋企照, 尾場同佢地經同一牛, 但星期四係唔同牛, 竟然點照都見唔到, 明明拎飛時見有, 最後左照右照先見隱約少少, 又驚過. 原來好多糖直接拎官方飛都係相同情況. 又無出現過假隊友飛, 自我安慰中.

終於到4/8, 請半日假早入去, 先同小姜小濤影齊第4-11胎作品.








到呢度, 好多糖排.
明姐話想影要排, 終於排左45分鐘, 腳軟.
影完又馬上落HALL 2, 呢幅後援會㗎, 即我地有份㗎.
阮老師好有心.
老爺同奶奶送如寶兒.
入到HALL 2, 明姐自己活動拎應援, 我地專心搵較少糖嘅BOOTH影.







邦媽有份, 必定打咭.

差不多時間, 要醫肚先.
跟住返回HALL 2影大合照.
糖數眾多, 點止三千呀, 始終係星期五, 好多糖要返工, 收工趕唔到.




影完大合照, 大家散開, 分頭行動.
我地又周圍行下, 去埋廁所先.
早些入場.
今晚個位對住小舞台側, 雖然高, 但視野都好. 姜姜行來都易望.











一片藍海.

入坑之歌.

反正影得唔好, 打後專心睇, 全晚真係好正, 間場都有 DANCERS 表演, 絕對炸場GOOD SHOW.

沒有留言:

張貼留言