2023年6月10日

230610打Dummy咭

 今日預有雨, 細媽話唔去行山, 等大媽瞓晏D, 佢自己行上廟兜個圈落山.

屋企附近巴士站有應援廣告, 當然要打咭.


食個早午飯後, 先去太子金都商場, 上星期去FC時未有, 所以今日來. 呢次係大細媽入會第一次有份應援嘅11B, 好特別.
想唔到今早仲雷暴警告, 現在咁好天.




都遇到好多糖來打咭, 有一位糖走來問路想去沒有翅膀的天使店, 大媽教佢用GPS認路.

我地坐巴士轉場, 過海去銀幕街喇.
到天后銀幕街就見呢個巴士站應援, 但反光呀.
走去後面都有, 易影好多.



呢個係留仙街電車站廣告, 白天多人等車.
我地走去巴士站對面街, 都影唔晒.

惟有過返馬路, 電車站少左人, 但都唔可能影到. 時間差不多, 要慢慢行去姜濤灣電車總站.
維園外, 有HPV廣告, 必定要打咭.
姜濤灣電車總站已經好多糖在等.
突然聽到大家興奮聲, 原來Dummy叮來了.




電車公司好好, 安排叮叮在總站稍停俾大家影相.






大家高叫姜濤 Dummy 姜濤 Dummy ^^

有糖影大合照, 我地在樓梯位, 果邊影唔到我地, 但照舉高小姜小濤, 齊齊吶喊.
有糖叫大家擰轉, 佢在樓梯過位影, 拍到我地呀.

在IG亦見到我地背影XD

Dummy叮開車後, 我地準備轉去勿地臣街, HPV叮剛經過, 全糖高叫.

唔識路, 開GPS, 沿路見好多建築物外牆都好有特色.
細媽大叫, 原來樓下有HPV姜Admin代言㗎.
撞撞下就搵到大銀幕.






















打咭完畢, 要回家了.
今日在KTB買左樂施米, 兩兄弟影返留念先.




沒有留言:

張貼留言