2023年3月19日

230319馬鞍山烏溪沙

上星期日同婆婆提話反正樓下有巴士直達去馬鞍山, 唔駛搭地鐵轉幾次, 婆婆話好, 咁今日就先入到海柏食早餐.

小小姜同小小濤今日第一次出街, 都一齊食早餐.
今日想去烏溪沙沙灘, 先入馬鞍山公園. 家洛大哥同大妹唔可以出勤太多, 所以今日休息. 四兄弟自己出來玩.
當年二表姐讀幼稚園, 細媽做家長, 帶埋婆婆來, 婆婆都有些印象.
呢個迷宮仍在無改.
婆婆都記得呢個樓梯.




附近都有好多位影相.





對佢地來講, 個山岥好大. 我地要轉去沙灘.
洛哥哥對上一次係2015年3月15日來過, 剛 8 年.

調教你微笑, 成功.
我地在小徑見有一對葵花鸚鵡呀.
小姜 : 唔好咁近呀.
不如去碼頭行下吖.



我地玩緊時, Doris 姐姐知我地來左烏溪沙, 問好唔好一齊食午餐, 又好喎.
我地第一次來.
婆婆記得來過, 食過雞飯.
四兄弟: 我地又想試呀.
好乖等Doris姐姐來.
咦, 姐姐來, 可以齊齊點餐.

婆婆記得上次都係有叫明爐魚, 係好味呀.

大家吹下水就成快四點, 有綠Van出去馬鞍山, 跟住同位置有巴士回家, 都好方便, 



沒有留言:

張貼留言