2007年5月21日

悶悶的星期六/日


本來每星期六/日都係我快樂時光, 上星期六中午, 媽咪見一整天早上都放晴, 就冒著可能稍後落大雨o既機會, 爭取併命同我去街街逛逛
, 點知天文台真係又好準喎, 都未等到細媽收到工, 就下傾盆大雨, 媽咪惟有改去個姨姨家中玩喇

媽咪就開心喇, 又打機, 又打雀, 可憐我呢個苦悶小朋友呢


噚日訓醒又係下著大雨, 心灰呀


我地呢些小朋友可以在家做何事呢
??? 咪又係望天打卦o
, 老天爺爺, 我地小朋友都係等爸媽放假, 先有機會去街街咋
好彩, 皇天不負有心狗, 老天爺爺竟然在下午開始放晴, o

, 細媽帶我出去九龍城行左一個大圈圈, 雖然唔係行山, 我都好心滿意足


, 又要等另一個假期了

3 則留言:

  1. 啫喱:洛洛.....其實你己經非常幸福啦

    回覆刪除
  2. Pee仔 : 係呀 ..你真係好幸福ka .. 我上個星期六/日, 都係o係屋企瞓覺咋~ 媽媽執衫, 我又唔夠煩住佢

    回覆刪除
  3. 花菲洛: pee 仔, 啫喱, 又係ge, 我有兩個媽咪,  一個唔得閒, 另一個都可以陪我, 祝每位小朋友都好幸福喇   

    回覆刪除